Pagina's

zaterdag 13 april 2013

Nieuwe leuke BLOG



Na haar studie in Zweden behaalde onze jongste dochter Victoria verleden jaar haar diploma van interieur en meubelontwerp.  Zij is een creatieve duizendpoot en heeft sinds enkele dagen ook haar eigen blog, met de nodige tips en creatieve ideetjes.  Zoals elke nieuwe blogger heeft zij wat steun nodig om haar weg te vinden in blogland.  Kijken jullie even mee op haar blog http://designwithvictoria.blogspot.be/

Jullie zijn schatten - bedankt!!

Veel liefs
Marieke

 






8 opmerkingen:

  1. Wat een header zo'n plek in je huis moet toch helemaal geweldig zijn. Ik ga gauw even een kijkje nemen bij je dochter Marieke.
    Heerlijke zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga even kijken ....fijn weekend ...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga snel even kijken,Marieke.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Marieke dat je dochter ook een blog is gestart, ik zo even bij haar kijken. Het is altijd leuk om er volgers bij te krijgen.
    Ik wens je een fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga zo even bij je dochter kijken, maar moet even zeggen dat ik je header schitterend vind.
    Gr., Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's nice to have a young daughter so artistic, cheers Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen