Pagina's

vrijdag 8 juni 2012

Gek zijn is gezond!!


Door de regenbuien door, even de tuin in.  Elke dag breng ik een bezoekje aan mijn "bloemen harem", ja...ik praat tegen bloemen, klinkt misschien wat gek...maar lekker gek zijn kan geen kwaad en het helpt...voor de bloemen en voor mij...dus gek zijn is gezond.  Juffrouw Clematis is het volledig met mij eens, zie haar maar glunderen...

Morgen vertrek ik voor een weekendje fietsen naar Maastricht en Valkenburg.  Samen met 11 vriendinnen vertrekken wij met de auto morgenvroeg richting Maastricht.  Met een beetje geluk zijn wij in hotel Van der Valk rond 10 uur, na een lekkere warme kop koffie start ons eerste fietstochtje van zo'n 30 km. en daarna trekken wij de stad in om te winkelen, zalig...

Zondag wordt het iets zwaarder en staat er een fietstocht op de agenda van zo'n 60 km, richting Valkenburg...en nu nog hopen ...op een beetje zon...



Prettig weekend!!

Marieke


20 opmerkingen:

  1. Veel plezier met je weekend, dat wordt
    plezier maken met al die vriendinnen.
    Hopelijk valt het weer mee om te fietsen.
    Onze clematissen staan nog niet in bloei,
    de jouwe ziet er fantastisch uit.

    Veel liefs,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal voor je duimen. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel veel plezier.....maar dat zal wel lukken met 12 meiden....heerlijk Maastricht onveilig maken....en wie weet nog meer!!!
    Hoop voor je dat de wind een beetje gaat liggen....hier staat windkracht 7.....geen fiets weer!!!!!
    Fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt niet gek.
    Het is er trouwens heel erg mooi.
    Enne...praat jij maar lekker tegen je bloemen,hoor Marieke.
    Dat is het bewijs,dat je enorm van ze geniet.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is heus niet zo gek hoor, toch? Ik doe dat namelijk ook....
    Veel plezier met je fiets/ winkel en gezelligheidsweekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik praat tegen ze en vandaag heb ik gemopperd tegen mijn rozen. Ze waren goed gegroeid na de vorstschade en voordat er een bloemknop was gegroeid was de top ineens verdord en er zit geen groei meer in. Maar dan maar weer even gekeken naar de degene die het wel goed doen en daar wordt ik dan weer vrolijk van. Een heerlijke fietstocht en weekend met je vriendinnen gewenst.
    Lieve groetjes
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon lekker door blijven babbelen tegen je plantjes, dat is voor jou en volgens mij zeker voor de plantjes goed.

    Ik wens je een heel fijn fiets weekend en ik hoop zo dat jullie een beetje zon erbij hebben.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn weekend !!!...liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijf vooral lekker praten tegen je planten, doe ik ook en we
    doen er tenslotte niemand kwaad mee.
    Fijn fietsweekend toegewenst door Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat word vast heel gezellig.En gewoon lekker kletsen tegen je bloemen hoor!!Fijn weekend
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wie is er het gekst? De plantjes of jij?
    Heel veel plezier met fietsen en shoppen dit weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey gekkertje, maakt niks uit hoor, dat je tegen je planten praat ;)))
    Ik praat tegen mijn hond en die zegt ook nooit iets terug;)
    NU ik dit tik zit jij al lekker op de fiets, gelukkig hebben jullie droog weer maar poeh, wat een wind zeg!
    Toch hoop ik dat je een superweekend gaat krijgen en kijk ik al uit naar het verslag ervan,
    fijn weekend,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En mij kijken ze al raar aan als ik tegen Guus praat :-) Veel plezier in het Limburgse!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Très très bon week end à Maastrich, Marieke :-)

    Que le soleil vous accompagne durant ces quelques jours, à toi et tes amis.

    Yamina de Lyon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent al vertrokken lees ik, naar het mooie Maastricht. Veel plezier samen, geniet ervan!! Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel plezier in Limburg, de mooiste provincie van nederland :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je leest dit pas als je weer terug bent. Waarschijnlijk zijn je beenspieren nu extra getraind. Wat een harde wind zeg. En dan is Limburg nog de enige plek met heuvels.....
    Gezellig om met zo'n grote club op pad te gaan....
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellige onderneming met een groep vriendinnen! Ik hoop dat jullie mooi (droog) weer hebben en genieten...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ondertussen is het weekend voorbij maar ik hoop toch dat je leuke dagen hebt gehad in Maastricht.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marieke, ik heb je vandaag een SUNSHINE Award gegeven omdat
    ik hou blog leuk vind. Nog een fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen