Pagina's

zondag 19 februari 2012

AWARD!!


Stel je voor, ik krijg een award, wel dan mag je toch best een beetje trots zijn, vooral ook omdat ik die kreeg van Esther (http://derdijkbrocante.blogspot.com/), bedankt Esther hiervoor, voor jou  dit roosje...



Het is dan ook de bedoeling dat ik jullie 7 dingen over mijzelf vertel, jullie weten inderdaad al veel over Marieke, dus moet ik iets dieper gaan graven in mijn eigen "ik" persoontje en wat kom ik daar allemaal tegen:



*  ik hou van katten, maar ...ben wel bang van alles dat pluimen heeft.

* ik heb interesse in zovele leuke dingen, maar na een tijdje ben ik die dan ook weer vlug beu.

* ik verdraag geen onrechtvaardigheid.

* ik ben meestal goed geluimd en lach veel, maar als ik kwaad ben dan blijft je best uit mijn   buurt.

* vriendschap is voor mij heel belangrijk.

* sinds kort en dank zij bloggen heb ik een nieuwe hobby: fotografie

* ik vertroetel en zorg graag voor anderen, net als mijn vader.

Nu is het mijn beurt om 15 andere blogvriendinnen uit te nodigen voor deze award, dit vind ik heel moeilijk want er zijn zoveel leuke blogs die deze verdienen en ondertussen zijn er al velen die reeds een award gekregen hebben, en je kan moeilijk maar blijven vertellen over jezelf.

Daarom geef ik deze verdiende award door aan  :


- Willie van http://hartenvier.blogspot.com/
- Jacqueline van http://label-24.blogspot.com/
- Lizet van http://lielieshome.blogspot.com/
- Loes van http://maisonlouise.blogspot.com/
- Manuela van  http://maisonmarieetflorence.blogspot.com/

Succes ermee dames, vertel 7 wetenswaardigheden over jezelf en stuur deze award dan door naar (15) andere leuke blogs.

Liefs
marieke

16 opmerkingen:

  1. Proficiat,Marieke.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Award,geniet ervan
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je award, Marieke! Het is je gegund!
    Fijne zondag verder en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marieke,
    Gefeliciteerd met je award. Leuk om deze weetjes over jou te lezen.
    Ik wens je nog een heel fijne, gezellige zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het roosje, maar je hebt het meer dan verdiend hoor!

    Lieve groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk hoor om een award te krijgen,weten we iets meer over jou,

    fijne avond
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marieke, van harte gefeliciteerd met je award en leuk om iets meer over jou te weten.......groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Marieke!!! gelukkig ben je altijd goed geluimd als je bij ons op bezoek komt...hihi, maar ik weet het zeker jij lacht altijd als je hier bent, het is altijd superfijn!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk mag je trots zijn...dik verdiend.
    En wat leuk om meer van je te lezen, net of ik je weer een beetje beter 'ken'.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! ik heb er ook één gekregen.

    Leuk dat wij nu iets meer over je weten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk Marieke, gefeliciteerd!
    en ook heel leuk om je nog weer wat beter te leren kennen!

    fijne week,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat. Ik wens je een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je award leuk die dingen over jezelf!
    Ik heb er ook weer gekregen en vind dit ook een eer hoor maar ik geef hem niet meer door iedereen mag hem mee nemen want ik kan niet kiezen vind ieder blog leuk.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je award,super leuk om de 7 weetjes te mogen lezen over je,.....fijne middag,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd meisje met je award en verdiend hoor!.
    je maakt mooie posten en foto,s en het is gezellig om je blog te bezoeken.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen