Pagina's

zondag 15 januari 2012

weer een jaartje bij...

En ja wij zijn weer een jaartje ouder geworden, op 11 januari was het zover, 's morgens stond manlief al klaar met een lekkere tas koffie, pannekoek en een prachtige orchidee.



's Morgens  met wat tegenzin vertrokken naar het werk,  tja met je verjaardag gaan werken is nooit echt leuk, dan wil je wel graag wat anders doen dan werken.  Gelukkig daar stond mijn zusje mij op te wachten (zij werkt in hetzelfde bedrijf) met een leuk kaartje en een kadobon voor 2 kappersbeurten. Ondertussen kwamen de verjaardagmails binnen van de collega's en directie, wat ook altijd een leuk moment is. Ook Victoria en Anneke waren hun mamaatje niet vergeten, want  vanuit Zweden stuurde Victoria een prachtig sjaal met als tekening erop een typische zweedse eland en van Anneke een douchegel, scrub en bodymilk van Rituals, zalig...






Terug thuis hoefde ik niet te koken en manlief trakteerde op een etentje "en amoureux"...


Vrijdag kwam ons vriendinnenkliekje samen om naar jaarlijkse gewoonte mijn verjaardag te vieren.  Als er één van ons achten verjaart, komen wij samen om de jarige te vieren en in de bloemetjes te zetten.  
Het aperitief ging door  bij mij thuis, een lekkere coupe schuimwijn met hapjes, ook hier werd ik verrast met een mooi bloemstukje gemaakt door vriendin Vera en dan nog een extraatje van de 8 vriendinnen een leuke kadobon van een tuincenter in de buurt. 


Daarna richting restaurant voor een "uitgebreid" etentje, het was weer een leuk avondje onder vriendinnen met het nodige gelach, gepraat maar ook kunnen wij onze dagelijkse probleempjes en vragen aan elkaar kwijt.
Zo wil ik wel 54 worden en zelfs nog ouder, met een gezond lichaam en geest en omringd door mensen die van je houden, je koesteren en in jou geloven.  

Liefs
Marieke



34 opmerkingen:

  1. Nou jij bent goed verwend zeg! Alsnog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren! Leuk dat je zoveel tradities hebt om je verjaardag te vieren, het blijft toch altijd een speciale dag he? Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marieke,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Duidelijk is dat je toch een heel leuke dag hebt gehad, ondanks dat je moest werken...
    En een leuk feestje nog gehad met je vriendinnen ook, heerlijk...
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo verwend en gewaardeerd te worden. Proficiat met al die dierbaren en vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd Marieke!! wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag gehad hebt en lekker verwend bent door man, kinderen en vriendinnen!
    en wat is je sjaal van Victoria uit Zweden leuk!! ze komt binnenkort zeker alweer naar huis?

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Tjitske

      Bedankt voor de felicitaties. Nog juist geteld 9 dagen en dan is het zover, dan is onze Victoria terug thuis...

      liefs
      marieke

      Verwijderen
  5. Je sjaal is geweldig, helemaal mijn kleuren, alsnog gefeliciteerd! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk eerst nog van harte gefeliciteerd.Wat ben je verwent en dan ook gezellig uit eten .Zo is het geen ''straf'' om jarig te zijn
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je verwend zeg !!....leuk hoor....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whaw....zó wil je wel elke dag jarig zijn......toch...;-)
    Hartelijk Proficiat nog!!!
    Die mooie sjaal zal jij met veel plezier dragen en naar het tuincentrum gaan en bij de kapper zitten zonder je beurs te trekken heeft ook wel iets.

    Fijne (blog)week en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkige verjaardag!!!!!!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    En je dag kan dus niet meer stuk.
    Fijn,dat je zo genoten hebt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd nog Marieke!!!!
    Wat jij beschrijft is niet mis,dit wil ik ook wel hoor.
    Nu word ik dit jaar 50,dus ik kan denk ik ook wel iets verwachten.....hihi.
    Fijne week & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Als ik je post zo lees dan was het een geslaagde verjaardag met leuke verassingen.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd!

    Wat een gezellige dag heb je gehad en prachtige kado's heb je gekregen.
    Vooral de orchidee in de vaas is zo mooi.

    Fijne week!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alsnog van harte gefeliciteerd Marieke.
    Wat ben je heerlijk verwend met prachtige kado's en wat leuk dat je kan terugkijken op een heerlijke verjaardag.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd!.
    En je bent heerlijk verwend.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi nog van harte met je verjaardag liefs rommy nog een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alsnog van harte gefeliciteerd en wat een heerlijke verjaardag heb je gehad,echt super,...fijne week,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geen zin om te werken op je verjaardag maar meis
    wat ben je verwend en wat heb je prachtige kado
    mogen ontvangen.
    Ik feliciteer je dan ook van harte en wens je nog
    vele jaren in goede gezondheid toe.
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd en wat hebben ze jou lekker verwend, genieten maar zou ik zeggen....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bon anniversaire Marieke !!!!!

    que du bonheur pour vos 54 ans :-)

    Mais l'age sur notre passeport,ce n'est rien !!!!

    Le plus important c'est l'age de notre esprit, de nos envies, de nos passions, de nos amours, de nos courses après nos petits enfants et dans les yeux de ceux qui nous aiment.........
    nous sommes jeunes !!!!

    Je t'embrasse très très fort, Marieke

    Yamina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heerlijk allemaal ...van harte gefeliciteerd ..... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alsnog van harte proficiat met je verjaardag, Marieke! wat een verwennerijen heb je gehad!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vam harte gefeliciteerd! Alle goeds toegewenst in het komende jaar. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het was een heerlijke dag zo te lezen, het klinkt zo gezellig allemaal!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog van harte gefeliciteerd , en wat je vraag over de vazen.
    Ik zal je eerlijk bekennen dat ik deze foto's op een beurs gemaakt heb.
    Ik heb ook zelf wel zulke vaasjes gemaakt ,dan nam ik dubbelzijdig tapijttape ,dit heel erg klevend ,plakte dat om de vazen en wikkelde dan met ranken die voorhandig waren.
    Ze moeten wel lekker soepel zijn anders krijg je ze niet gewikkeld
    Clematis ,bruidssluier zelfs ranken Hedera waar je het blad afhaalt gaat goed.
    Ik kan dus niet precies zeggen wat er op de foto gebruikt is maar ga gewoon proberen met wat er voorhanden is

    fijne dag
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heb ik toch gewoonweg je feestje gemist.....Nog van harte.
    Je rijkdom blijkt echt uit deze post.......hoe bijzonder.
    Wat mooi om dit jaarlijks met al je dierbaren en vriendinnen te vieren.......
    Je bent echt heel rijk, maar dat wist je al wel.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alsnog van harte gefeliciteerd, Marieke!
    Ondanks je moest werken, ben je flink in het zonnetje gezet. En wat een verassingen en verwennerijen!
    Zo te lezen, heb je een fantastisch feestje gehad met jullie lieve vrienden. Het voordeel van ouder worden is, dat je veel bewuster dingen beleefd en dan is ouder worden (in goede geest en gezondheid) alle dagen een feestje.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jij kunt ook terugkijken op een geweldige verjaardag Marieke!!! Leuke cadeautje en nog belangrijker....fijn gezelschap.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps. Ik heb trouwens weer een nieuwe banner.....was zelf niet tevreden over die andere.....

      Verwijderen
  29. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, Marieke ! Ik zie dat het toch een leuke dag is geweest al moest je werken. Je kan ook nog lang van je cado's nagenieten en zelfs nog gaan shoppen !! zaaalig he, wat is het leuk om jarig te zijn ;-)

    Lieve groetjes
    carine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog van harte gefeliciteerd Marieke en wat ben je heerlijk verwend met prachtige cadeautjes....En wat heerlijk dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad.
    lieve groet...ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  31. an harte Marieke, ik ben te laat maar bedoel het goed hoor.
    Je bent heerlijk verwend en je hebt het leuk gehad, zo hoort het ook op een verjaardag.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marieke, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog...
    Ik zie dat we van dezelfde dingen houden ;) bloemschikken, tuinieren..
    Ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag al ben ik dan
    wat laat! wat ben je verwend zeg!
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen