Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

leuke challenge bij Bizzy @home-detail foto's


Weer een leuke challenge om aan mee te doen.  Dit zijn mijn 4 lieverdjes maar in "detail"...ze zien er grappig en soms gemeen uit...wat zit er achter die blik???  Zal ik even lief zijn, lekker gek doen of durf niet te dicht komen want vandaag is het mijn dag niet....

Doen jullie graag mee aan deze leuke challenge, ga dan even kijken bij http://bizzyathome.blogspot.com

Er zijn al enkele leuke detailfoto's maar er kunnen er nog veel bij...ik doe alvast mee ...

Liefs
marieke

25 opmerkingen:

  1. Een hartveroverend kwartet. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een snoepies heerlijk al die katten super lief ben gek op
    katten wens je nog een heel fijn weekend liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke,wat een prachtige challenge/collage,dacht er ook nog over om onze 4voeters van dichtbij te nemen maar ach ze staan er al zo vaak op dus heb ik maar een paar strandfoto`s die van de zomer nog genomen hebben gebruikt,mooie poezenkinderen,hoor,...fijn weekend,...XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief zeg....vind ze eigenlijk op elke foto lief......
    Ach en zo af en toe ondeugend hoort er bij......
    Schatjes
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat een leuke collage ,een naar mijn hart omdat het Katten zijn!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk,Marieke.
    Wat zijn katten toch heerlijke beestjes.hé.
    Ik wil ook nog meedoen met de challenge van Renny,maar ik moet eerst bedenken,wat ik in detail ga fotograferen.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lieve en schattige bijdrage aan de challenge, mooi Marieke!

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk en zo lief/schattig die poezenkopjes
    in detail gefotografeerd.
    Leuke collage hoor.
    Fijn weekend, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan ... ben gek op poezenkopjes. Door de detail foto is het karaktertje bijna af te lezen ...heerlijk! Fijn weekend en een lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend schattig die poezenkoppies van zo dichtbij.
    Leuk dat je meedoet, fijn weekend!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ontzettend lief en zo mooi bij elkaar in een collage! wat een leuke idee van Renny, ik heb vanmorgen ook een post hiervoor gemaakt en heb er zo van genoten!

    fijn weekend,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OM TE SNOEPEN ZO LIEF !!!!!Prachtig mooi vind ik deze collage van detail geworden Marieke...En wat een leuk idee....Ik wens je een fijn weekend en lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Marieke, die poezen details, leuke om op deze manier mee te doen met de challenge.

    Fijn weekend
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie collage met poezen-details!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke collage is het geworden, met al die oogjes. Als ik nog tijd heb ga ik het weekend ook nog even aan de slag!

    Fijn weekend! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatjes. Vast lekker ondeugend!.
    Ik denk dat ik morgen even een rondje maak in huis, het werkt zeer aanstekelijk.
    Groetjes annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel leuk jouw katten, lijkt wel of er eentje van mij tussen zit.....hele mooie foto....groetjes Marjon

      Verwijderen
  17. Hij is heel leuk hoor.....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh they are so adorable Marieke.the one looks like one of mine,lol.Id love to join in the picture challenge but I cant read the blog LOL.


    Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Le regard de nos félins d'amour sont impénétrables. Des puits sans fond.......
    Le regard de ma Kanelle est tout pareil à ceux de tes chéris, profonds,silencieux,lointains et parfois amoureux.
    Et comme pour ma fille lorsqu'elle était petite (elle a 30 ans maintenant)je reconnais la signification des miaulements de Kanelle d'amour. Elle a faim je le sais,elle a sommeil m'attends devant ma chambre et veut se coucher.
    On les aime tant :-)

    Bonne année Ma chère Marieke, à toi et à tous ceux que tu aimes une belle et bonne année 2012. Que vos voeux se réalises.
    Gros bisous de France.

    Yamina

    velvetsoleil@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oupsssss pardon

    que vos voeux se réalisent !!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Marieke,
    Wat een lieve lieverdjes heb je toch. Zo leuk om ze zo in detail te zien. Geweldige challenge van Renny, zal vast weer heel mooie plaatjes opleveren.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien. Aan de foto's zie je ook dat ze verschillend zijn. De blik van het schildpad-poesje bovenin komt mij heel erg bekend voor, wij hebben er ook zo een. Ze zijn zo lief,..maar enkel voor het eigen volk,..dat is bij onze Lily in ieder geval zo.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O, wat een mooie snoetjes! Wat leuk dat je daar een collage van hebt gemaakt! Alle lieverdjes bij elkaar, allen met een eigen karakter. Het is een leuke Challenge, het maakt samen een mooi geheel.

    Fijne dag,
    Lieve groet Helena

    BeantwoordenVerwijderen