Pagina's

maandag 14 november 2011

dagje 's Hertogenbosch-kerst en hobbybeurs


Soms denken wij met enige nostalgie terug aan die "goede oude tijd", maar geef toe dat ons jachtige leven van nu toch ook wel wat voordelen heeft.

De huidige communicatiemiddelen reiken ons hiertoe de middelen aan om verder te gaan dan onze straat, ons dorp, ons land...en kunnen wij gerust een kijkje gaan nemen bij onze buren, afstand is geen probleem meer want een klik op het toetsenbord en je bevindt je in Canada, Australie of een andere verre buur.
Wat lijkt Nederland, Frankrijk en Engeland plots heel dichtbij, denk maar even aan het bloggen, ik zou nooit van een Tanja, Sonja of Loesje gehoord hebben zonder blogland.


Zo kwamen wij (collega, vriendin en ik) onlangs terecht op de website van de hobbybeurs te
's Hertogenbosch.  Onmiddellijk besloten mijn collega en ik om nog een dagje extra verlof te nemen en na een treinreis van 2 uren kwamen wij op 2 november aan in het station van
's Hertogenbosch, een pendelbusje bracht ons naar de Brabanthallen en onze ontdekkingsreis kon beginnen.  Ik was natuurlijk mijn foto apparaat vergeten (!) maar mijn collega nam dus enkele kiekjes voor jullie.

Geniet mee van de sfeer...





 Voor ons was het een dagje genieten, en wij kwamen terug met een massa aan ideeën en voor wat mij betreft nog wat bloemschikmateriaal en...leuke stukjes kant...
Liefs
Marieke

24 opmerkingen:

  1. Ik ben dolblij met de huidige communicatiemiddelen. Het maakt de wereld zoveel kleiner en bereikbaarder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je daar nog leuke ideetjes opgedaan om het thuis gezellig te maken de komende tijd?

    Groetjes uit een mistig Kapellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Marieke,

    En dankzij de moderne communicatiemiddelen kunnen wij nu weer gratis meegenieten hiervan.

    wat een mooie bloemstukken!Allemaal inspiratie.

    fijne week en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja heerlijk dat we die communicatiemiddelen hebben, zodat we ook bij iedereen mee kunnen genieten van alle moois en leuke dingen!! fijn dat jullie zo'n mooi dagje uit hadden!

    Fijne week
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk he?? het bloggen enzo.......liefs van mij...♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me een leven zonder internet niet meer voorstellen. Je moet eens een dag zonder zitten....kun je niet 'even googelen'..hihi.
    Gezellig uitstapje heb je gemaakt en vast weer een hoop ideetjes opgedaan. Ik vind dat stuk met die roosjes prachtig.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marieke,

    Het fenomeen internet heeft net zoals alles om ons heen zijn voor en nadelen.
    Maar.....om bij het bloggen te blijven...leuk,leuk om telkens weer te zien en te lezen hoe wij mensen allemaal anders zijn in onze manier van doen en denken,vaak vind ik dat al interessant genoeg.

    Zo'n hobbybeurs zal vast heel druk bezocht worden,tassen vol spullen gaan daar de deur uit,lange winteravonden,'n tafel vol materialen en laat dat creatieve maar tot uiting komen!!!

    Fijne hobby,knutsel,blog week!!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om dat samen met je vriendin te doen.
    Hoop dat je wat mooie spullen hebt gevonden en gezien.
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Marieke.
    Ik woon niet zo heel ver van Den Bosch vandaan.
    Is ook een erg mooie stad.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om zo een dagje heerlijk rond te kijken en ideetjes op te doen. Fijn dat jullie hebben genoten!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. eigenlijk kunnen we niet meer zonder hè.. denk alleen maar aan je dochter.. hoe dat zou zijn zonder internet!

    heerlijk zo'n dagje inspiratie opdoen!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk....en wij kunnen ook weer even hier van meegenieten van het digitale tijdperk..
    Ik denk dat weer leuke ideetjes hebt opgedaan..
    Lieve groet ...Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat we mochten meegenieten!!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou zie dat jullie heerlijk hebben genoten samen en nu dan maar al die ideeen uitvoeren en veel foto's maken hahahah fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh weet nog wel dat ik voor het eerst op het www kwam, een wereld ging voor me open..

    wat gezellig dat gefreubel zo met elkaar.

    fijne avond
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een gezellig dagje zou dat zijn geweest zeg! veel succes met je nieuwe inspiratie-ideeën!

    Fijne week, liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ging even fout, oeps...
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, wat super dat je een lekker dagje verlof hebt kunnen nemen, dit wil je toch niet missen!

    Lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben benieuwd wat voor 'n ideeen je hebt opgedaan daar. ik zie het wel op je blog he? Het ziet er in ieder geval gezellig uit. fijne dag groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heerlijk he om zo,n dagje rond te kijken en ideen op te doen.
    en even niet te werken.
    ben heel benieuwd naar alles

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig dagje achter de rug zo te zien Marieke!!!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zaaalig deze tijd van het jaar met al die Christmas Fairs, ik zou ze graag ook allemaal doen maar dat is een beetje te veel. Ga volgende week wel naar Haarzuilens, daar is ook een mooie Kerst en hobby fair.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toch jammer dat ik die kant niet gedaan heb...was met mijn dochter bij de beurs aan de andere kant...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Marieke!I hope your doing well.Thanks for the visit today its always nice hearing from you dear.

    Blessings!

    BeantwoordenVerwijderen