Pagina's

zondag 18 september 2011

ik ben getagd

Ik werd getagd...of aangetikt door Michelle van In de zevende hemel, en vond het best leuk om mee te spelen ...als ik het goed begrepen heb dan moet ik 10 weetjes over mijzelf delen...en daarna mag ik op mijn beurt  5 andere bloggers tikken of taggen.
Hier gaan wij dan...

1. mijn twee grootste schatten zijn mijn dochters, Anneke en Victoria.

2. gedurende 20 jaar heb ik samen met mijn vader  heel Vlaanderen afgereisd en opgetreden  in kinderprogramma's, en ook voor de 3de leeftijd (bejaarden).  Ben opgegroeid in een artistieke familie met een vader als muzikant en muziekleraar en mama speelde in haar jongere jaren mee in een toneelgezelschap.

3. ben soms "over" georganiseerd, kan positief zijn maar...volgens mijn huisgenoten ook negatief.

4.  ik werk al meer dan 30 jaar in een chemisch bedrijf, eerst als bediende boekhouding, nadien als klantenverantwoordelijke.  Ik doe mijn werk graag, maar stilaan begin ik te verlangen naar een rustperiode.  Had graag een eigen zaak gehad, maar heb de durf niet...

5. Was vroeger een heel verlegen meisje, vandaag ziet je daar niet veel meer van, alhoewel...

6. mijn huis is mijn thuis, ik doe alles zelf in huis van poetsen tot koken en schilderen en ...vooral mijn huisje gezellig maken.

7. heb een grondige hekel aan opschepperij en vooral geroddel.

8. ik heb een deel van mijn studies voor stewardess in het frans gedaan, omdat in die tijd in het nederlands zulke cursussen in Brussel niet mogelijk waren.  Heb wel enkele stages gedaan maar nooit het beroep uitgeoefend, net als  zovelen...

9. heb niet genoeg zelfvertrouwen.

10. ik ben gek op de franse en scandinavische woonstijl en sinds ik blog bezoek ik regelmatig rommelmarkten  en brocante's, dat heb ik te danken aan ...het bloggen.

en nu is het mijn beurt om 5 mensen te taggen (tikken), ik hoop dat jullie graag meedoen


Loes van http://maisonlouise.blogspot.com/
Tanja van http://samen-tanja.blogspot.com/
Marja van http://ram-in-ravels.blogspot.com/
Carine van http://tachterhuisje.blogspot.com/
Sonja van http://sezoentje-sonja.blogspot.com/

Niets is verplicht, maar het is wel leuk...

Liefs
marieke

28 opmerkingen:

  1. Ook getikt dus.Zelf doe ik nooit mee aan dit soort dingen,maar wel leuk dat een aantal van jullie de uitdaging aan nemen.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jeetje, Marieke. Je hebt mij getagd. Help!
    Mijn hele ziel en zaligheid staat al op mijn blog. Hoe moet ik nog 10 nieuwe dingen verzinnen?
    Mogen het ook oude weetjes zijn?
    Help!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Marieke, je hebt mij getagd, ik had stiekem gehoopt dat ik niet hoefde, raar woord trouwens taggen, ik wil er een over nadenken of ik meedoe.
    Niet omdat jullie niet meer van mij mogen weten maar omdat ik eigenlijk een hekel heb aan dit soort kettingdingen.

    Ik vind je header supermooi, geweldig die kleur

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very interesting Marieke!Now we know a bit about you.Nice!

    Happy new week ahead!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marieke,
    Leuk hè? Ik ben gisteren ook getagd, door Tjits, en ik heb vandaag ook mijn 10 weetjes gepost. Heel leuk om zo wat meer van je te weten te komen...
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Marieke, wat je schrijft over jezelf. Je leert elkaar toch weer een beetje beter kennen!

    En die eigen zaak....wat niet is kan nog komen toch?

    Lieve groet en een fijne week!

    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijn dat je meedoet Marieke, dankjewel! nee, verlegen heb ik niet gemerkt bij ons thuis...maar ik was dat ook vroeger, het is heel fel verbeterd, bij jou dus ook! ;-) leuk wat meer van jou te weten!!

    fijne week!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij weten nu alles van je !! hihihi!! leuk hoor...fijne week liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo leuk om je wat beter te leren kennen:)
    en wat brengt dat bloggen wat teweeg hè!!

    ik wens je een fijne nieuwe week,
    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel Marieke,

    Maar was ook al getakt door Michelle, al mijn geheimpjes staan al op mijn blog;-)hihi moet je dan niet iemand anders kiezen ?

    Vind het toch wel leuk om een beetje meer over je e weten. Het schept een band !

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marieke, je bent de tweede die me vandaag heeft getagd, maar ik vind dit wél leuk!
    Maar vandaag was het zo een superdrukke dag dat ik er morgen een post over ga maken.
    Toch kom je zo weer vanalles over verschillende mensen te weten, wat leuk dat je uit zo een artistieke familie komt, dat wist ik dus nog niet :))
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag het ook al bij eefiesday en vind het erg leuk idee, zo leer iedereen die je volgt beter kennen. Vond het erg leuk om meer over je te weten te komen. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor die weetjes over onze Marieke!
    Ik ben ook getagged door Michelle en dacht dat ik nooit aan 10 punten zou komen.
    Leuk om te lezen dat je verlegen was/bent ook ik was/ben dat en het is veranderd door de jaren maar nog niet helemaal weg, aard van het beestje hoor!
    Dat je opgetreden hebt in kinderprogrammá's leuk hoor en ook knap voor een bescheiden en verlegen iemand, ik zou dat niet durven.
    Dat jullie bejaarden de derde leeftijd noemen grappig!
    Leuk om dit alles te lezen,
    Fijne week,
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk,dat je opgetreden hebt samen met je vader en dat twintig jaar lang.
    Dan wordt de band samen nog hechter lijkt me.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig al die 'tag'-blogjes. En zo weten we ook weer leuke dingen over jou, Marieke!! Als verlegen meisje toch op durven treden....knap hoor.
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marieke,

    Wat leuk om je ietsje beter te leren kennen zo...mooie eigenschappen heb je, ach ja dat zelfvertrouwen....ik vind ook vaak: bescheidenheid siert de mens!

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke en bijzondere wetenswaardigheden! Leuk dat je door het bloggen fan bent geworden van kringloopwinkels en rommelmarkten.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk om je zo een beetje beter te leren kennen Marieke. Wat leuk dat je jarenlang heb opgetreden met je vader.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi al je weetjes, je artistieke familie, iets om trots op te zijn, mooi om mee te lezen, dank je wel.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aha een artieste tussen de blogsters! Wat heb je samen met je vader gedaan? Ben benieuwd!
    groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke post Marieke! Altijd fijn om iemand een beetje beter te leren kennen. Fijne week, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi hoi

    Wat leuk om zo van iedereen wat te lezen, ik heb hem ook gekregen.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat bijzonder leuk!
    Wat ben je veelzijdig, heb je veel gedaan.
    Leuk uit een artistiek gezin.....
    En die eigen zaak, een zaak waarin?
    Wie weet het kan altijd nog.....

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben gehoorzaam geweest, Marieke. Kijk vandaag maar op mijn blog. Alleen heb ik niemand aangewezen of aangetikt. Ze mogen zelf kiezen of ze wel of niet meedoen.
    Groetjes, Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke wetenswaardigheden Marieke!
    Interessant om te lezen!

    Het kleed wat je bedoeld is grijs, het oogt waarschijnlijk door de zon wat anders van kleur.
    Ik liep er zomaar tegen aan en heb het dus niet zelf gemaakt...was dat maar waar.
    Bedankt voor je bezoekje!

    Fijne avond,
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha wat leuk! Getagd, hihi was even denken, toch wat je over jezelf moet opschrijven! Erg leuk om jouw "geheimpjes "te lezen, fijne avond, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk om dit van je te lezen! Ik ben ook al getagd.. erg!! ;-) Dank je voor je berichtje! Ik hoop dat het wat wordt ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen