Pagina's

zaterdag 27 augustus 2011

GIVE AWAY


De vakantie is weeral voorbij, wij zijn niet weggeweest maar hebben rustig hier thuis van onze vakantie genoten .  Ook de laatste maanden heb ik heel veel geblogd en vooral veel leuke blogvriendinnen leren kennen.  Enkele maanden terug ben ik aan het bloggen gegaan, maar zonder enige kennis of doel.  Mijn eerste blogvolger was Crealili en ik was zo blij, ik had iemand die mijn blog ging volgen, want geef toe...het begin is altijd moeilijk, ook met bloggen.
Sommigen onder jullie vertelden mij ook dat bloggen verslavend kon zijn, ik lachtte dit een beetje weg en dacht zo bij mijzelf " maar ikke niet hoor", oeps weer een vergissing...bloggen is inderdaad verslavend!

Ik wil nogmaals al mijn blogvriendinnen bedanken voor de steun en interesse in mijn blog maar ook in mij, dus hoe kan ik dat beter dan met deze" give away ".  Iedereen van harte welkom, interesse...laat een reactie na op dit bericht!!

Ben je nog geen volger, laat dan ook een reactie na op dit bericht en word volger van mijn blog door je aan te melden.  Een linkje mag je altijd plaatsen op je eigen blog, maar hier ben je vrij  in.

"D-day"  is zaterdag 17 september, dan wordt de gelukkige winnaar bekend gemaakt.

Prettig Weekend
Marieke






24 opmerkingen:

  1. Ik volg je anoniem en wens je nog heel veel blogplezier. Fijn weekend, Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk te lezen dat jij ook zoveel plezier beleefd aan het bloggen.
    En wat leuk dat je zo'n mooie Give Away weggeeft.
    Ik sla deze even over, want ik heb dit jaar al een paar gewonnen en het is ook leuk als iemand anders nu een kans krijgt.
    Wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om te lezen dat jij hetzelfde virus hebt als wij. Ik doe graag mee met je give-away. Ik heb een linkje op mijn blog geplaatst.

    Fijn weekend Marieke
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch leuk he dat bloggen ,en ja echt verslavend.Ik weet nog dat ik een jaar geleden hier begon en voorzichtig hier en daar reageerde.Zo blij was ik met mijn eerste volgster en nu ben ik stomverbaasd af en toe als ik op mijn lijst kijk en al die reactie's lees.Het winnen van de Give Away laat ik graag aan anderen over .Ik hoop nog heel lang je blogs te mogen lezen.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marieke,

    Bedankt voor je reactie, gelijk even jouw blog bekeken. Wat een leuk blog heb jij, en een leuk aantal volgers. Ja hé het bloggen werkt best wel verslavend, toch elke dag kijken, wat er bij jezelf is gebeurd, en bij degene die je volgt. Als je denkt dat je inspiratieloos bent, gewoon ff aanmelden op het blog, je zit gelijk vol inspiratie.

    Heel fijn weekend en groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Marieke, je berichtje op mijn blog. Ben ook dol op de Provence en lavendel. Vind je blog er gezellig uitzien en ik ga je graag volgen! Heel fijn weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marieke

    Bloggen is inderdaad heel verslavend ;-))
    Nog veel plezier met je mooie blog en heel graag doe ik mee aan je give away, ik plaats een linkje op mijn blog!

    Fijn weekend!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joh we zijn allemaal verslaafd hoor.....hihihi!! veel te leuk dat bloggen....liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi

    ja dat bloggen is super verslavend maar ook erg gezellig. Ik moet wel zeggen dat het allemaal erg leuke mensen zijn. En dat is een van de dingen wat mij erg aanspreekt met bloggen. Lieve woorden en leuke berichten.
    Ik ga je blog zeker volgen

    fijn weekend

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marieke,

    Leuk dat je het bloggen ook zo gezellig vindt!
    Wij geven elkaar al een tijdje leuke reakties een beetje als vriendinnen op afstand toch?
    Inspiratie op andere blogs vinden, ook al doet de ander hele andere dingen, is altijd leuk.
    Fijn dat je iets weg wil geven ik zal het bij mijn links zetten maar hoop dat een ander het wint hoor...ik heb al een keer een give away en een troostprijsje gewonnen.
    Fijne zondag,
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marieke

    Ja,Bloggen is zeker heel leuk.
    Ik laat de Give Away graag naar anderen toe gaan,als je het niet erg vind.
    Het is heel goed toeven bij je,op je Blog.
    Dus,ik kom graag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bloggen is inderdaad heel verslavend. Heb zelf ook mijn blog nog niet zo lang maar vind het ook erg leuk. Al die inspiratie, erg leuk allemaal. Wat ik erg leuk vind is al die leuke reactie van iedereen ook al ken je ze nie persoonlijk en als ze je dan ook gaan volgen is helemaal leuk. IK doe graag mee aan de give away. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bloggen is een heerlijk wereldje op zich! Even helemaal weg van de dagelijkse sleur! Even heerlijk al dat moois liefs en belevenissen van anderen bekijken zo leuk en soms zo aangrijpend.
    Ik doe mee hoor met je give away.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk toch ??!! zo'n verslaving....kost niets!!!! Lekker meekijken bij anderen, wegdromen bij de mooie foto's....!!!!
    Ik doe graag mee met je give away.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marieke,
    Wat leuk om te lezen dat je het bloggen zo leuk vind!!!!!!Ik vind het ook namelijk super leuk!!!Ik krijg er zoveel inspiratie en vooral ook hele leuke contacten door dat het inderdaad heel verslavend werkt!!!!!Ik doe graag mee aan je give-away en nu maar duimen hé.
    Nog een fijne avond en een lieve groet van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hay lieve Marieke,

    Wat een geweldige Give Away..
    Wil heel graag meedoen met deze Give Away..

    Enne...ja bloggen is wel een beetje verslavend, en je moet ook heel bewust met tijd omgaan, en in bloggen gaat best veel tijd zitten.
    Alles met mate...en geloof me ik spreek uit ervaring, want voordat je het weet ben je alleen nog maar met je blog bezig.
    Zelf heb ik daar in het begin erg veel last van gehad...en voor mezelf vindt ik dat niet kunnen.
    Zat op een gegeven moment meer achter mijn laptoppie als achter mijn naaimachine!
    Dus..echt alles met mate, en dan is het bloggen geweldig hoor.

    Meis...wens je voor nu alvast een mooie week...en een succesvolle Give Away!

    Liefs..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marieke,

    Leuk dat je bij me langs kwam!Ik zal je opnemen in mijn linkenlijst.Zodat ik je terug kan vinden.

    Ik zie dat je nog niet zo lang bezig bent, maar het is idd verslavend.
    En er zijn zoveel leuke blogs. Ik kan dan ook niet iedere keer overal een reactie plaatsen. Een kwestie van tijd,he! Net als Marijke wil ik ook tijd overhouden om leuke dingen te maken.
    Ik doe niet mee met je give away, maar wens je er heel veel succes en veel plezier mee.

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bloggen is inderdaad erg leuk en ook wel lichtelijk verslavend ;) Leuk dat je je als volger hebt aangemeld op mijn blog!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het gezellig hier ! Wat een drukte hihi, ik ga
    Je volgen zodat ik niets meer van je nieuwe posten
    Zal missen ! Leuk dat je een give away doet
    Ben benieuwd en wens jou veel voorpret !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marieke,
    Nou, ik kan het allemaal beamen.. Ik heb mijn blog pas sinds half juli en het is inderdaad zo verslavend. Ik ben steeds benieuwd wie er iets nieuws heeft gepost en altijd ben ik heel blij met de reacties die op mijn blog worden gezet. Heerlijk is het. En dan al die leuke ideeen die je hier opdoet...
    Ik doe graa mee aan je give-away en zal proberen een linkje op mijn blog te plaatsen....
    Heel fijne dag gewenst,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bloggen is zeker leuk om te doen,en best wel verslavend hoor.

    doe graag mee met je give away.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo,

    wat een erg mooi beld.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige giveaway is dit.
    ik kwam bij toeval op je blog en het ziet er allemaal gezellig uit.
    ben meteen volger geworden en doe graag mee met deze giveaway.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Marieke,indeed blogging is very addictive.It is like chocolate,you cant get enough lol.Im a follower of your blog. I dont know how I missed this lovely giveaway.Would love to win this lovely all the way from Belgium.Please add my name.~~~Becky

    BeantwoordenVerwijderen