Pagina's

woensdag 17 augustus 2011

even thuis

Dit jaar lijkt mijn vakantie op een echt puzzel, een weekje hier, een dagje daar en nu deze week eindelijk terug een weekje voor mij alleen.  Alhoewel...donderdag beginnen ze hier met het afbreken van de huidige openhaard en wordt er een volledige nieuw schouwmantel en nieuwe haard geïnstalleerd, waarschijnlijk met de nodige portie stof en lawaai.  Dat is 2 dagen tandenbijten maar daarna is het weer volop genieten en hopelijk valt onze nieuwe haard en schouwmantel mee.

Ook deze week staat er als opdracht het schilderen van de stoelen, van mijn man kreeg ik weer die vervelende vraag " moet dat echt", hij houdt helemaal niet van verandering, alhoewel als die verandering éénmaal is uitgevoerd is hij er meestal wel tevreden mee.  Dus duimen...

En vrijdagnamiddag brengen mijn vriendinnen en ikzelf een bezoekje aan het winkeltje van Michelle van het blog "In de zevende hemel", ik kijk er al echt naar uit!


Maar als het zonnetje plots zou komen opdagen, dan hangen wij de schilderborstels opzij en ga ik even lekker genieten van ons tuintje in een laat-zomerzonnetje.



Liefs

marieke

13 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk dat jullie naar Michelle gaan, vergeet geen foto's te maken hè ;)
    Het is even doorbijten met je schoorsteen maar het wordt erna altijd mooier en dat is toch een leuk idee zo op het einde van de zomer, dat je huisje helemaal naar je zin in!
    Geniet nog van het zonnetje,liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja.....zo gaat dat.......succes met het veranderen.....hihih!!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het genieten bovenaan het lijstje zetten. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken het wel een beetje hoor, je huis even kwijt door het verbouwen. Maar inderdaad daarna is het altijd weer een verbetering. En ben je rommel weer helemaal vergeten.

    Geniet van de zon, veel plezier a.s. vrijdag, en natuurlijk veel succes met schilderen.

    Fijne dagen met heel veel genieten
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha marieke,
    Via Michelle kom ik bij jou aanwapperen.
    Leuke blog hoor!
    Ik ga je volgen.
    Wat een mooi huis heb je zeg en ik ben benieuwd naar je nieuwe haard
    Veel succes de komende dagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marieke,
    Nou, dan zou het heel mooi zijn als het ´s morgens goed bewolkt is, kun je lekker een paar stoelen schilderen, en dan vanaf een uurtje of
    één een lekker zonnetje zodat je de rest van de dag daar van kunt genieten. Doe je niet teveel tegelijk Marieke? Voorlopig zou ik eerst genieten, want voor je het weet is het echt herfst en is de zon voor maanden weg...
    Heel veel succes met alles gewenst,
    groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk dat jullie naar Michelle gaan! jammer dat het zo ver weg vanaf hier, zou graag ook even willen kijken, maar wie weet komt het er nog eens van!
    doe je wel rustig aan van de week? ook even lekker genieten van de zon hoor, zo vaak schijnt ie niet:)

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo reageren de meeste mannen, en als de klus geklaard is vinden ze het toch wel mooi.
    Succes met de verbouwing, en shop ze bij Michelle.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow heerlijk dat je naar "de zevende hemel" gaat. Daar zul je we mooie spullen zien hé.
    We verwachten wel een verslagje en foto's hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O daar ben ik benieuwd, die stoelen, haha je hebt bij mij al 't resultaat gezien...komt echt wel goed! En gezellig naar"De zevende Hemel"laat weer wat weten hoe 't is geweest?..gr. Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt blijven genieten hoor, zeker even die schilderborstels weg hangen, ik wens jullie succes met de werken, niet fijn al dat stof en vuil...maar even op de tanden bijten!

    Tot vrijdag ;-)
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marieke,
    Gezellig even je blog bij gelezen wat een verhalen weer zeg!
    We hadden elkaar tegen kunnen komen want ook wij zijn dit jaar zoals gewoonlijk weer in nieuwpoort (ja met die gezellige orgelman) en Brugge geweest.
    Wat een leuk idee om met je dochter zo samen te gaan en wat een leuke herinneringen zal ze daar aan hebben voor altijd!
    Ben heel benieuwd hoe je stoeltjes worden, ik heb ook zo'n man hoor bij ons is nog steeds alles bruin helaas snik-snik maar wie weet??
    Fijne warme dagen nadat de stof opgetrokken is en de groetjes aan Michelle!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben benieuwd hoe de nieuwe schouwmantel er uit komt te zien.
    En je hebt een leuk uitstapje dus.
    En je stoelen krijgen dus een nieuwe uitstraling.


    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen