Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

dank u Tjitske

Gisterenavond kwam ik thuis van onze 2-daagse naar Brugge en op onze keukentafel vond ik een witte omslag met paarse vlindertjes en een prachtig sierlint in dezelfde kleur.  Ik wist het meteen deze mooi versierde omslag kwam uit Nederland, meer bepaald van Tjitske.  Gretig opende ik de zak en ja daar was hij... nog mooier dan op de blog met prachtige lavendelkleuren (mijn lievelingskleur) en met zoveel liefde gemaakt door fijne Surinaamse vrouwenhanden, deze tas is echt iets voor mij. 


Tjitske had er ook nog een mooie kaart bijgevoegd en daar las ik dan, dat er nog iets volgde...een kleine verrassing...Tjitske je bent een schatje...je kent mij niet persoonlijk en toch kies je voor mij juist dat uit waar ik weg van ben...provence...lavendel ...dit deed mij zoveel plezier, gewoon een kleine verrassing maar het maakte mij zo blij. 


 Bedankt Tjitske

Liefs 

Marieke

16 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk zo'n blog als dit van een blij iemand,leuk om mee te mogen genieten !!
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die is mooi! Leuk hè, zulek verrrasingen :)
    Fijn weekend verder van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk te lezen dat iemand zo blij en dankbaar is.
    De tas is prachtig hoor!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk dat ze de goede dingetjes voor je uitgekozen heefd en dat je er blij mee bent geniet ervan ..... fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk,hoor zo'n verrassing.
    Geniet er maar heerlijk van.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je heerlijk verwend, mooi dat het precies zo bij je past.
    Geniet ervan, je zult er b=veel plezier van hebben.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ben ik blij dat jij er zo blij mee bent en zo fijn dat de tas zo goed terecht gekomen is, hij hoort echt bij jou:)
    en ik vind het een hele eer dat je er zo'n mooie post van gemaakt hebt, ik word er bijna verlegen van.. ik heb het mijn dochter ook laten lezen en ook zij vindt het heel leuk dat je er zo blij mee bent:)
    geniet er maar lekker van!!

    ik wens je een heel fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om te lezen, zo fijn, hé de liefde die ervan afstraalt op afstand! maar ook vaak heel dichtbij, gefeliciteerd met je prachtige tas!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie !!!! echt !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marieke,
    Wat is-ie mooi he, die tas. Leuk dat je die gewonnen had. Je bent er duidelijk helemaal mee in je nopjes... Dat je er maar heel lang plezier van mag hebben.
    Een heel fijn weekend gewenst,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie tas Marieke, en wat heerlijk voor Tjits om te lezen dat je er zo blij mee bent. Geniet er van en heel veel plezier met je gewonnen give-away.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. he wat leuk dat je de tas hebt gewonnen het is je van harte gegund liefs rommy veel plezier er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hay Marieke,

    Wat heerlijk voor je deze mooie verassing..!
    En de kleur van de tas is fantastisch.
    Dat is pas echt leuk thuis komen als er zo'n leuk
    kado op je wacht.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke verrassing. En een geweldige kleur.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marieke,

    Wat leuk dat je zomaar even op m'n blog voorbij kwam en me gaat volgen. Bedankt voor je compliment.

    Natuurlijk ga ik jou ook volgen.
    Heel veel plezier met je prachtige tas!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marieke,

    Wat leuk zeg, die mooie tas en dat prachtige gebaar!! Heerlijk! Geniet ervan joh!!
    En gezellig dat je even bij me kwam buurten, en volger werd ;-)
    Als ik terug ben van vakantie kom ik ook even bij jou langs hoor, het beloofd al veel goeds hier zag ik ;-)
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen