Pagina's

woensdag 10 augustus 2011

bloempje op woensdag-sneeuwwitje

Rozen zijn samen met de hortensia mijn lievelingsbloemen en dus is hun familie talrijk aanwezig in onze tuin.

Mijn eerste roosje in onze tuin was dan ook het sneeuwwitje (snowflake ...) zij is zo populair dat zij  verschillende namen toegekend krijgt.
Haar naam vertelt ons veel over haar prachtige witte kleur en zij heeft een hartje van goud.

Haar eerste optreden is weelderig en boeiend en zoals het een echte artieste betaamt maakt zij een come back begin augustus.  Dan blijft ze schitteren tot heel laat in de herfst.

Door haar puurheid is zij te combineren met zoveel andere schonen, dat het een lust wordt voor het oog om haar daar te zien schitteren.

"the Grace Kelly" onder de rozen !!



Liefs

Marieke







15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige roos!
    En een mooi boeket heb je er van gemaakt.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is idd een prachtige Roos ,ik zie haar regelmatig staan in het tuincentrum.Als ik weer een plek heb wil ik deze zeker ook in mijn tuin.Een mooi boeketje !
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi!!!
    Kan ik ook zo van genieten!!!
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus zeker niet de minste zo te lezen....;0)
    Werkelijk een plaatje om te zien.
    Fijne dag
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marieke,
    Nou je weet wel raad met woorden hè? Dit is ook weer heel mooi verteld. Wat een prachtige roos is dat, ik geloof direct dat je daar enorm van kunt genieten...
    Heel fijne week gewenst,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat weer een mooie verhaaltje!! prachtig die combinatie van rozen met vlinderstruik!!

    enne.. is de post al geweest?? zou ook best kunnen dat het een dag langer duurt omdat het de grens over moet:)

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi wat een leuk bosje bloemen groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook mijn favorieten rozen en hortensias!! mooi!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad erg schitterend.
    Je foto is prachtig.
    Mooie combinatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto van een prachtig boeket!

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent hier precies al even populair als in het echte leven! Ben trots op je mama. Kijk echt uit naar onze daagjes in Brugge. En dat is dan meteen een geweldig nieuw topic voor op je blog ;-)

    Liefs,

    Dochterlief ;-) Victoria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hey principessa

    Ik kijk ook uit naar ons reisje naar Brugge, even gezellig samen moeder en dochter vooraleer je vertrekt naar zweden.

    Wij gaan er eens goed van genieten, hé meiske...

    Kus
    mama "Marieke"

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Momenteel heb ik er geen te koop, maar wie weet tegen dan misschien wel, je weet nooit wat je tegenkomt,hé...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen