Pagina's

dinsdag 19 juli 2011

start to run...eerste I-pod



Vandaag ben ik de iets wat trotse eigenaar geworden van mijn eerste I-pod. De reden van deze aankoop heeft onrechtstreeks te maken met mijn knie-operatie van begin april. Op een verjaardagsfeestje ben ik bij het dansen letterlijk door de knieën gegaan, niet door het teveel aan drank, maar door een ferme scheur in de meniscus, daarbij kwam dan nog beschadiging van het kraakbeen. De kijkoperatie viel best mee, maar de revalidatie duurde wel wat langer, waardoor ik reeds maanden op sportief vlak inactief ben. Na 41 kiné beurten mocht ik vanaf nu terug sporten maar opbouwend. Mijn oudste dochter Anneke, zij is licentiate LO, raadde mij aan om te starten met het alomgekende (hier in België toch) start to run met Evy Gruyaert. Daarvoor had ik dan wel een I-pod nodig, dus ik vandaag met dochterlief naar de Apple Store en tussen die nieuwe loopschoenen zien jullie een klein vierkant ding, wel dat is "the I-pod".
Morgenavond 18 uur starten manlief en ik met ons loopprogramma, mag nog niet op beton lopen, dus gaan wij naar het bos. Hopelijk zonder regen ... Lieve bloggers duimen voor ons, we go for it !!!
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

  1. Ik duim hoor en succes met start to run!! veel plezier van je I-pod!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat het lukt, start to run, heel goed van je, maar je hebt er al wel een hele lange
    periode opzitten zeg.
    Wel stoer hoor zo;n echt apple:))))

    Heel veel succes.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of ik voor jullie duim, het is een ontzettend leuk programma, ik heb het zelf ook gelopen, tenminste geprobeerd, voor mij was het te zwaar vanwege mijn spierreuma maar ik deed dit wel heel graag!
    Veel succes, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed! Ik wens je heel veel succes en een snel herstel, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes hoor,en ik duim hoor!!
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch dat je dit doet hoor! Wat is die I-pod klein.
    Ik ben een beetje laat om voor je te duimen, maar ik hoop in ieder geval dat het je gelukt is.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit dat apparaatje!
    Goed en knap van je hoor succes met de opbouw!
    Groetjes maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zal zeker voor je duimen.
    Heel veel succes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen