Pagina's

vrijdag 15 juli 2011

een weekje vakantie

Vanaf vandaag ben ik een weekje met vakantie, want manlief heeft geen keuze, elk project heeft nu éénmaal een dead-line!!! Arm zoetje ik denk aan jou...
Toch blijf ik lekker thuis, maar er staat wel veel op de agenda.  Vandaag beginnen wij (vriendin en ik) met een bezoekje aan een brocante winkeltje te Stekene, ook "eindelijk" mijn tafelpoten nog schilderen alsook nog een kastje met tussendoor een pauze met een lekkere kop koffie en een goed boek.
En als er nog wat tijd over is verder werken aan mijn tweede kant-doek, maar de inspiratie ontbreekt mij, misschien komt die wel terug met de landelijke rust en wat zon.  Dat laatste zal duimen zijn...
Ook aan al die lieve bloggers, een prettige vakantie en geniet van deze rustige vrije dagen...

Liefs

Marieke

10 opmerkingen:

  1. Vandaag is het in ieder geval genieten in de zon!!! Fijne vakantie Marieke. Ik heb zo ongeveer dezelfde soort vakantie.....lekker thuis met wat kleine uitstapjes ;-)
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele fijne vakantie, geniet ervan!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne vakantie, Marieke!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marieke

    Ga maar heerlijk genieten.
    Ik wens je een fijne vakantie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele fijne, zonnige, "vindingrijke" vakantie!
    Dank je wel nog voor je enthousiaste, hartelijke reactie op mijn blog.....

    Hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je boek en een heerlijk rustige niets doen vakantie Marieke!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne vakantie en veel plezier met alles wat je gaat doen.
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet ook van de vakantie, je bent al flink ingepland zo te lezen, hihi. Heel herkenbaar, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen