Pagina's

woensdag 20 juli 2011

bloempje op woensdag-buddleia-vlinderstruik

De vlinderstruik was één van de eerste struiken in onze tuin.  Na jaren pronkt hij er nog altijd en vooral deze periode is hij vergezeld door een enorm aantal vlinders, vandaar ook zijn bekende naam.
Ook zijn geur is verleidelijk en als je soms in zijn nabijheid vertoeft, dan omringt hij je met een aureool aan vlindertjes en een fijne geur als van een duur parfum!






En dit allemaal...zo maar, gratis ...Geniet ervan...   



Liefs


marieke

9 opmerkingen:

  1. ja dat is echt genieten hoor!! heerlijk die geur, wij hebben hier een hele haag van vlinderstruiken staan en als ik daar langs loop dan geniet ik eerst met mijn ogen dicht van de heerlijke geur en daarna met mijn ogen open van de prachtige bloemen en de vlinders:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft toch een mooie plant en wat een prachtige vlinder!
    Vorig jaar heb ik een vlinderplant geplant en dit jaar heeft hij 5 mooi bloemen gegeven.
    Is de onderste foto een schilderijtje?

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige plant en ik wist niet dat hij lekker geurde .Dus als ik er een zie even er aan snuffelen
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook fan van de vlinderstruik!!!!
    Bloemengroetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi wat leuk met de vlinder er op ik had vroeger er ook een grote struik van in de tuin was echt leuk met die vlinders in je tuin groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig,Marieke.
    En fijn dat je ons laat meegenieten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay Marieke,

    Wat een prachtige sprookjesachtige vlinderstruik.
    Zo mooi met die vlinders..
    Je blog is erg leuk...en ik volg je nu ook.

    Wil je ook bedanken voor je mooie woorden op mijn blog..

    Wens je alle goeds,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marieke,
    Wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Ik ben nu bij jou aan het kijken en wat ik zie vind ik erg mooi....
    Ik word ook meteen volger.
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen