Pagina's

zondag 24 juli 2011

Bedankt

Het is nog wel geen woensdag, maar als bedanking voor jullie tips en goede raad stuur ik jullie met veel liefs nog een bloempje uit de tuin.

Dankzij jullie lieve en "éénsgezinde" reacties werd het voor mij ondertussen wel duidelijk dat ik inderdaad de stoelen eerst probeer te schilderen, voor het herstofferen ervan wacht ik nog even af op het resultaat van het schilderwerk.  Beloofd, jullie krijgen dit later nog te zien...



Deze week is onze dochter Anneke nog op bezoek geweest en ook zij is  gek van brocante, alhoewel haar interieur modern is, houdt zij er wel van te combineren met oudere spulletjes.  Ze hoefde geen 2 keer te vragen om mee te gaan snuffelen naar de kringloopwinkel te Mechelen, dus zoals verwacht...daar weer enkele leuke spulletjes gevonden, waaronder dit kleine glazen lampje met wel een "heel grote schakelaar", dus manlief al aan het werk gezet om deze toch wat aan te passen dat hij iets minder opvalt.





En ook nog gevonden deze blikken bloempotjes die ondertussen wat werden verfraait met een sjabloontje en op dit moment staan deze 3 schoonheden te drogen in mijn ateliertje.

Wat zo leuk is aan kringloopwinkeltjes  is dat je geldbeugel niet echt wordt aangevallen en dat je toch het gevoel krijgt van ik ben weer gelukkig, heb hier iets leuk gevonden voor niet teveel geld. 


Een lekker gevoel krijg je ook als je van die kleine hebbedingetjes verzameld en dan weer iets apart creeërt.  Mijn grootste probleem is tijd...soms krijg ik de indruk dat ik met één leven niet ga toekomen, omdat er nog zovele ideetjes op rood staan, dingen waar ik misschien later geen tijd of nog erger geen zin meer voor zou hebben.  Dus nu maar wachten op groen en dan hopen dat wij starten.
Maar een grote troost is, ik ben niet de enige met dit probleem!!

Mijn weekje vakantie zit er bijna op ...en toch ben ik blij, ondanks het slechte weer dat ik weer fijne dingen heb kunnen doen, ik kijk al echt uit naar mijn volgend weekje verlof ergens in augustus (weet nog niet wanneer) .


Nog een prettige zondag en veel liefs van 

Marieke 





8 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd hoe je stoelen gaan worden ,leuk om mee te denken met elkaar.De kringloop ben ik al lang niet geweest .Je hebt weer leuke dingen gekocht in elk geval.Geniet ervan.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he de kringloop haal er heel wat leuke dingetjes vandaan en zoals je zegt tis leuk van prijs ... en dan er weer wat leuks van maken ,geniet er elke keer weer van ...ben nog steeds bezig met me grijze verf hahaha heb de grijskoorts denk ik .... fijne week en lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ben ook benieuwd naar je stoelen, hoor! en je hebt leuke dingetjes gekocht bij de kringloop, hoewel ik ze hier ook al behoorlijke prijzen vind hanteren...soms heb je geluk, maar niet echt zo vaak meer...wel spijtig dat je weekje vakantie er weer op zit, maar je kan uitkijken naar augustus!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch dat je hier gewoon even een hulplijn kan inroepen.Zelf hou ik ook zo van het 'oppimpen' van kringloopspullen maar inderdaad ja, tijd, zelfs nu ik niet meer werk lijk ik die ook nog te kort te hebben, zelfs nog meer als vroeger ;))))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marieke,
    Dank je wel voor je reacties op mijn blog.
    De vulling van de cupcake was ´kersen´, heerlijk!! Paste ook zo leuk bij mijn ´kers´verse blog, maar dat was toeval.
    Leuke aankopen heb je ook gedaan. Lekker is dat hè, struinen in de kringloop...
    Fijne avond,
    groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een apart lampje heb je gescoord.
    En de blikken bloempotjes zijn ook erg leuk.
    Ik schreef ook al bij iemand anders,dat ik eerst niet zo brocante-achtig was aangelegd,maar door vele Blogs te volgen,ben ik het erg mooi gaan vinden en kijk ik nu met heel andere ogen rond in een kringloopwinkel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij zijn ook helemaal dol op kringloopwinkels! Helaas zijn er hier niet zoveel als in Belgie maar toch vind je er inderdaad leuke betaalbare spullen.
    Erg mooi hoor je blikken bloempotjes en lampje en lief van je bloemetje!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen