Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

miskoop - arm vaasje

Wat was je mooi, prachtig van kleur en je was "handmade in Tirol", fier nam ik je mee van de kringloopwinkel tot bij mij thuis.
Ik plukte enkele hortensia's en samen met wat water stonden ze prachtig bij jou,  mijn pret kon niet op! 
Maar plots...begon je te lekken en een bruine smurrie was zichtbaar op je tere lichaampje en ja, er was een probleem.
Je werd ooit gemaakt door frele handen maar blijkbaar hadden deze handen vergeten dat je een vaasje was en dat je ook waterdicht moest zijn.
Wat moet ik met jou beginnen?  Blijf je bij mij wonen en worden droogbloemen jouw maatje of verlaat je mij voor altijd?  Wie weet er raad met mijn arm vaasje?

10 opmerkingen:

  1. Achhh wat jammer nou...eh...de hortensia laten drogen en dan weer in het vaasje....opgelost !...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een heel lief vaasje....en een mooi geheel zo....
    Ik zou er een klein glaasje binnenin zetten en dat vullen met water...niemand die het ziet ;0)
    fijne avond
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja met een glaasjeen daar water in vullen is het probleem opgelost......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's een wijze les voor ons allemaal......kringloopvaasjes eerst testen ;-)
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals je bij mij schrijft komt er altijd een oplossing.... ook voor je vaasje, niet wegdoen maar het bewaren. Inderdaad als je het gebruikt er een glas inzetten niemand die het ziet.

    Veel plezier ermee!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou het lieve vaasje fijn bij je laten blijven wonen en er van genieten,zonder bloemen er in.
    Want...die bloemen heeft ze niet nodig,ze is al mooi van zichzelf.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja lief vaasje Marieke, gewoon bijhouden je kan het ook voor iets anders gebruiken ; potloden erin op de bureau of crackertjes (stokjes) bij aperitief of bij de soep.... ik zeg maar wat er is altijd wel iets in te doen he.
    Ik ga ook eens naar de kringloop vandaag!

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Idd een leuk vaasje, jammer dat hij lekt, maar je kan hem ook voor andere dingetjes gebruiken, als houder voor oude keukenspulletjes...of idd droogbloemen erin...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer nou ,maar ik zie al oplossingen.Of idd mooie gedroogde bloemen er in
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jammer jammer! Al veel lieve dames hebben oplossingen bedacht. Ik denk dus dat je vaasje geluk heeft. Fijne avond. Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen