Pagina's

vrijdag 24 juni 2011

Waar is Siske?


Posted by PicasaDie vervelende buikgriep is zo goed als over, dus vandaag er extra van genoten om nog wat in de tuin te werken.  Tuinwerk is voor mij geen inspanning maar een echte ontspanning, vooral bij de verzorging van de rozen kan ik van die intense geuren en kleuren genieten.  Dit is een beetje vakantie!!
Ook de poezen, vinden het fijn dat ik in de tuin werk en ze genieten ervan om mij overal te volgen.  Ik lijk wel op een "kattenhoedster", ga ik achterin de tuin naar de composthoop dan volgt Pili  mij al miauwend, enkele passen daar vandaan verstopt Sjoefel zich achter één van de fruitbomen denkend dat wij haar niet zien en onze wijze Knor de oudste kat blijft op veilige afstand heel deze voorstelling volgen.
Vandaag toch wel even in paniek, want ons Siske vond ik nergens niet terug, ook na een speurtocht in huis en tuin op haar gekende plekjes, geen spoor te vinden van Siske.  Normaal blijft Siske meestal rond het huis hangen, maar nu geen Siske te verkennen en plots vanavond zag ik haar slapen op haar gekende plekje in de inkomhal alsof ze er altijd gelegen had, zonder scrupules lag Siske op haar kanten kussentje.  Zij is een fan van kussentjes, elk kussen in huis is reeds uitgetest door onze Sisse, de grote kanten kussensloop op de bank in onze inkomhal is momenteel haar favoriet!  Ben blij dat ze terug is !!!  Hier is ze dan ...

16 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke
    Ik breng even een tegen bezoekje ,wat heb je een mooi blog en ik heb me aangemeld als volger.Heerlijk he in de tuin bezig zijn ,ik geniet daar ook zo van.Maar wat is het schrikken als je er opeens een poes mist .Ze zijn zo goed in de grote verdwijn truc doen ,en dan opeens liggen ze gewoon ergens te slapen .Je heb prachtige poezen .Heel veel plezier in blogland ,ik weet zeker dat je snel veel volgers zult hebben .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te horen je buikgriep beter is!
    Ja in de tuin werken is heel relaxerend, maar ik wordt nogal is gauw afgeleid door het bloggen...moet ik toch is wat aan doen hihi...
    Gelukkig is Siske terug!!

    Fijn weekend
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom hier via, via. En heb wat "oude" logjes gelezen. Leuk om hier te lezen.
    Prettig weekend......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marieke, via Elisabeth bij jou gekomen en me aangemeld als volger. Heerlijk een kattenmens erbij, ga maar eens op mijn blog kijken dan zie je dat ik ook een echt kattenmens ben ;-)

    Fijn weekend en ik ga even verder kijken op je blog

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marieke....ik zag dat je volger was geworden van mijn blog en heet je van harte welkom. Uiteraard kom ik je een tegenbezoekje brengen en heb me snel als volger aangemeld.
    Wat heb je een gezellig blog en wat leuk een dierenvriend erbij te hebben. Katten en poezen...ben ik gek op maar.....nu helemaal weg van mijn chihuahua die ik 6 maanden gelezen cadeau heb gekregen van zoon en schoondochter.
    Hij is net zo groot als een poes dus dat is dan ook de enige vergelijking.
    Ik wens je een heerlijk weekend.
    Groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marieke, via Elisabeth op je blog terecht gekomen. Welkom! Ik ga je volgen hoor. Ben ook nieuw in blogland dus weet hoe leuk het is om volgers te hebben. Fijn dat jullie Sis weer is op komen duiken. Fijn weekend. Tot de volgende post. Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje!
    Fijne weekend
    Lieve groet.

    Ga je volgen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marieke,

    Ben ook via Elisabeth op je blog gekomen en ik vind het zalig om te ontdekken dat ik niet alleen ben met mijn katten perikelen!Heb er ook 3 en ben er ook al eens een kwijt geweest hoor voor 2 dagen en in volle winter! Dat is echt niet leuk maar als ze toch nog terugkomen is de vreugde en de liefde wel dubbel he. Ben ook vrij nieuw in blogland en ik ga je ook volgen.
    Kom maar eens bij mij kijken ;-)

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marieke
    wat lief dat je mijn andere blog ook komt volgen, dankjewel voor de reactie!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kom je ook volgen. Zag het linkje bij Elisabeth. Gezellige blog heb je!!
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marieke,...wat een leuke blog heb je !! ..ik kom via Elisabeth......ik volg je hoor...kom je ook even bij mij buurten??? fijn weekend...liefs Ria..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi met rommy ik kom ook via elisabeth je volgen als je het goed vind wat mooie foto`s vooral oook die van je grote vrienden de poesen geweldig heb er zelf ook 3 groetjes rommy kom gerust eens even bij me kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk je heb al wel volgers bij gekregen, ga je ook volgen.

    een fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marieke

    Elisabeth heeft reclame voor je gemaakt.
    Ja,als je nieuw bent in Blogland is dit erg leuk.
    Ik Blog pas sinds maart.
    Het was even wennen,maar ik vind het kei-leuk.
    Enne...ik ben ook een Brabantse.
    Maar dan een Nederlandse Brabantse.

    Ik heb me als volger bij je aangemeld,die vliegende roofvogel,die je bij je volgers ziet.
    Door mij getekend.

    Veel plezier in Blogland en een fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Via Elisabeth kom ik hier.

    Wat een leuke blog heb je! Ik ga je volgen.....

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. MARIEKE, AANGENAAM KENNIS TE MAKEN...
    IK KEEK HIERNAAST BIJ VOLGEN
    EN ZIE ALLEEN MAAR DE HOOFDTITEL: VOLGEN...

    ANDERS HAD IK MIJZELF OOK BIJ JE TOEGEVOEGD
    OP AANRADEN VAN ELISABETH...

    SINDS 6 JAAR LOOPT ER BIJ ONS OOK EEN POES ROND,
    GENAAMD PEARL, ZE IS EEN DONDERSTEENTJE
    MET EEN LANGHARIG-WITTE-VACHT OP 4 POOTJES...

    MIJN BLOGJES WORDEN MEEST GEVULD MET OPNAMES DIE IK MAAK VAN WEER EN NATUUR-FOTOGRAFIE...
    UITERAARD KOMEN HUISDIEREN OOK VOOR DE LENS LANGS!!! ;)

    KOM GERUST VRIJWILLIG LANGS IN MIJN BLOGJE...
    TIPJE:
    ALS JE HIER LINKS NAAST MIJN BERICHTJE
    OP 'T MINI-KLEINE-PLAATJE KLIKT
    KOM JE METEEN IN MIJN BLOGGER...

    DOEGGIES EN EEN FIJNE ZONDAG!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen