Pagina's

zaterdag 25 juni 2011

Bedankt iedereen !!!



Bedankt iedereen voor jullie lieve woordjes !!! Het is nu 23'35 en zit hier voor mijn laptop met een brede smile - bloggen is gewoon super!!!
Om jullie allen te bedanken stuur ik jullie dit roosje vanuit de tuin - geniet ervan !!!
Oh ja, en morgen kom ik zeker en vast eens een kijkje nemen op jullie blogs, voor vanavond genoeg verrassingen en het zandmannetje is ondertussen ook langs geweest, dus ga ik maar eens op zoek naar mijn nestje.
Slaap lekker iedereen
Marieke

13 opmerkingen:

  1. ONDER JE VORIG BLOGJE IN BERICHTEN
    STOND MIJN TEKSTJE VOOR JOU MARIEKE...

    DOEGGIES!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt !!! hele fijne zondag...enja bloggen is zoooo leuk !!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank hoor, kan ik wel gebruiken na een avonddienst. Zit nog even andere blogjes te bekijken. Leuk blog van jou ik ga je volgen.
    Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je prachtige roosje.
    Bloggen....ook wel een beetje verslavend hoor maar o zo leuk.
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren heeft je roos. Bloggen is zeker leuk, werd gisteren al gewaarschuwd hoe verslavend het werkt;-)

    Geniet van je blog en van je roosje in je tuin, het zonnetje schijnt.

    Fijn weekend verder.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel. En ik waarschuw je bloggen is niet alleen heel erg leuk maar ook zeer verslavend. Let maar op ;-)

    Fijne zondag
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloemtje!! bedankt!

    Fijne zondag!
    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. DAnk voor de bloem. Ik zeg het zo vaak tegen vriendinnen Bloggen is het leukste wat er is. Geniet van de zondag. Deze oma gaat naar Parkpop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. via Elisabeth even komen piepen hier op je blog
    het is hier echt wel gezellig
    en wat een mooie poezen

    prettige zondag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi ...leuk dat je er was!...het volgen is niet gelukt zag ik....mijn volgers lijst ligt erweer uit...komt goed....fijne dag ! Ria...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marieke
    Ja bloggen is heel erg leuk en zoals Tanja zegt ook verslavend.Geniet ervan .
    Fijne Zondag,lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Graag gedaan,Marieke.
    Nog een fijne zondag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank voor je bloempje! Tot de volgende post. Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen